T-Mobile: s kreditnou kartou T-Mobilu zabudnite na zdieľanie dát služby Rýchly internet

V marci tohto roka sme písali o tom, že majitelia kreditnej karty T-Mobile nemajú nárok na zdieľanie dát Rýchleho internetu.

Nakoniec sa ukázalo, že sa dve služby T-Mobilu - zdieľanie dát v programoch Rýchly internet a pripisovanie minút k paušálu pri používaní kreditnej karty T-Mobile - skutočne vylučujú.

Vtedy sme sa domnievali, že sa jedná o chybu v systéme. Martin, náš čitateľ, sa to pokúšal riešiť dlhé mesiace, a výsledok je nasledujúci.

- -

Už v júli mi napísal: "Napokon som rezignoval na Rýchly internet a pri troche skromnosti si vystačím aj s W'n'W Surf&Mail a radšej si nechám pripisovať voľné minúty za platbu kreditnou kartou T-Mobile. Ak využijem úverový limit 30 000 Sk naplno, tak mi pripíšu 150 minút do domácej siete, ktoré čerpám pred prevolaním voľných minút."

Koncom júla Martin zistil ďalší fakt: "Ďalší paradox je ten, že voľné minúty plynúce z platenia kreditnou kartou T-Mobile je možné využívať len na materskej karte v rámci služby Partner. Preto by som ešte akceptoval, keby zdieľanie Rýchleho internetu bolo povolené aspoň na dcérskej karte v rámci služby Partner." Ani to možné nie je. Nakoniec Martinovi ponúkol T-Mobile druhú SIM kartu so zdieľaním dát Rýchleho internetu za korunu. Avšak to nesplnilo jeho požiadavku využívať na jednej SIM karte hlasové služby, zdieľanie dát služby Rýchly internet aj pripisovanie bodov vďaka WinBack - využívaniu kreditnej karty T-Mobile.

Ironické bolo, keď Martin koncom júla obdržal od T-Mobilu leták na službu Rýchly internet, ktorý sa venoval aj zdieľaniu dát, avšak nijako neinformoval o jeho obmedzení pri využívaní kreditnej karty T-Mobile. A, žiaľ, o tom nevedia ani mnohí predajcovia produktov T-Mobilu.

Reakcia z info@t-mobile.sk na uvedený problém: "Dovolujeme si Vas informovat, ze spolocnost Consumer Finance Holding si vybera zakaznikov podla stanovenych kriterii spolocnosti pre zaslanie kreditnej karty T-Mobile. Jednou z podmienok pre uplatnovanie kreditnej karty je, aby ucastnik nemal zdielanie pri sluzbe Rychly internet, alebo nevyuzival specialny balik pri mobilnom telefonnom cisle. Zakaznik si moze sam urcit akekolvek mobilne telefonne cislo s mesacnym programom sluzieb bez uvedenych poskytnutych vyhod spolocnosti T-Mobile."

Dcérska karta však medzi "akékoľvek čísla bez možnosti využívania uvedených výhod", teda zdieľania Rýchleho internetu, nepatrí. A my netušíme, prečo.

T-Mobile reagoval ale jednoznačne, že "Vasej poziadavke o vyuzivanie karty T-Mobile a sucasne zdielania dat pri dcerskej SIM karte, zial, nemozeme vyhoviet."

Martin teda stanovisko T-Mobilu preposlal do spoločnosti Consumer Finance Holding - Slovenské kreditné karty so žiadosťou o vysvetlenie, prečo je jednou z ich podmienok pre uplatňovanie kreditnej karty to, aby účastník nemal zdieľanie pri službe Rýchly internet alebo nevyužíval špeciálny balík pri mobilnom telefónnom čísle.

Reakcia Consumer Finance Holding znie: "Vždy 27-dňa v mesiaci po uzávierke odosielame spoločnosti T-Mobile informáciu len o zrealizovaných transakciách čo sa týka voľných minút. Informácia o počte pripísaných voľných minút je tiež súčasťou Výpisu k Pôžičkovej karte T-Mobile a zároveň je zasielaná aj formou SMS správy z T-Mobile, a.s. Pripisovanie takto získaných voľných minút je výlučne v réžii spoločnosti T-Mobile."

Martin sa nevzdal a opýtal sa teda znovu: "Preto sa chcem ešte raz, a pravdepodobne aj naposledy, spýtať, prečo neumožňujete nastavenie zdieľania dát Rýchleho internetu aspoň na dcérskej hlasovej SIM karte v prípade, že materská SIM karta profituje voľnými minútami z karty T-Mobile?"

A odpoveď? "Dovolte nam uviest, ze z technickych pricin Vam, zial, nemozeme poskytnut v ramci zdielanej sluzby Rychly internet zaroven vyuzitie karty T-Mobile."

- -

Zhrnutie faktov, ktoré sú v tomto prípade podstatné:

1. T-Mobile z technických príčin neumožňuje zdieľanie dát súčasne s benefitom WinBack. Prečo však o tom nijakým spôsobom zákazníkov v propagačných materiáloch ku službe Rýchly internet neinformuje?

2. Prečo T-Mobile nie je tento technický problém schopný ani v priebehu pol roka vyriešiť?

3. Prečo sa T-Mobile (konkrétne Customer Services Operator) pokúšal zavádzať zákazníka tvrdením, že toto obmedzenie je spôsobené spoločnosťou Consumer Finance Holding, ktorá si údajne vyberá zákazníkov podľa stanovených kritérií spoločnosti pre zaslanie kreditnej karty T-Mobile?

Diskusia k článku:

Začať diskusiu