O2: informácia o zmeškanom hovore SMS-kou (aktualizované)

Pôvodný text, 2007-12-21 16:28:

Tak sme sa dočkali aj u tretieho mobilného operátora - O2 spúšťa asi najočakávanejšiu bezplatnú službu, na ktorú sme si už všetci zvykli u oboch konkurenčných mobilných operátorov.

Od 22. 12. 2007 začne O2 posyktovať Informácie o zmeškaných hovoroch.

Ak bude zákazník O2 nedostupný (vypnutý telefón alebo mimo pokrytia) dostane po zapnutí prístroja / prechodu do oblasti so signálom O2 SMS-ku napríklad v takomto: Vazeny zakaznik, pocas Vasej nedostupnosti Vas 3 x kontaktoval odosielatel tejto SMS. Datum a cas hovoru: 23.12.2007 15:43.O2.

SMS-ka o zmeškaných hovoroch bude doručená v prípade, že si zákazník nenechal hovory presmerovať do odkazovej schránky, alebo tieto boli presmerované, ale odkaz nebol zanechaný.

Ak má zákazník aktivovanú odkazovú schránku v anglickom jazyku, obdrží SMS-ku v anglickom znení: During your unavailability, sender of this SMS tried to contact you 3 x. Date and time of last call: 23.12.2007 15:43. O2

Odosielateľom týchto správ je číslo zákazníka, ktorý sa vám počas nedostupnosi snažil dotelefonovať. Informačné SMS-ky budú zasielané iba s číslom zákazníka, ktorý nepoužíva službu CLIR.

Deaktivácia služby je možná len cez Zákaznicku linku 9491.

Táto služba bude aktivovaná automaticky v blízkej dobe každému zákazníkovi.

Doplnená tlačová správa

Od 27.12.2007 prináša O2 svojim zákazníkom mesačných programov O2 Pre mňa službu „Informácie o zmeškaných hovoroch“. Pre zákazníkov predplatených služieb a mesačných programov O2 Voľnosť bude táto služba k dispozícii začiatkom roka 2008. Služba je aktivovaná automaticky. Poplatok za službu je 0 Sk.

O službe:

Služba „Informácie o zmeškaných hovoroch“ informuje zákazníka spoločnosti Telefónica O2 Slovakia o tom, kto a kedy sa mu snažil dovolať v čase, keď bol jeho telefón vypnutý, alebo sa nachádzal mimo dosahu siete. Ak volanie nebolo presmerované do odkazovej schránky, alebo ak bolo volanie presmerované do odkazovej schránky bez zanechania odkazu, zákazník obdrží informatívnu SMS s textom:

Vazeny zakaznik, pocas Vasej nedostupnosti Vas Y x kontaktoval odosielatel tejto SMS. Datum a cas hovoru: dd.mm.rrrr hh:mm. O2.

Pričom Y je počet neúspešných volaní, dd – den, mm – mesiac, rrrr – rok, hh – hodina, mm – minúta. Ak má zákazník aktivovanú Odkazovú schránku a má ako jazyk nastavený anglický jazyk, informatívna SMS bude v anglickom znení:

During your unavailability, sender of this SMS tried to contact you Y x. Date and time of last call: dd.mm.yyyy hh:mm. O2

Ako odosielateľ týchto SMS je uvedené číslo volajúceho. Deaktivácia služby je možná len cez Zákaznícku linku 949.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu