Orange: zmena reklamačného poriadku

Čitateľ Andrej ma upozornil a niekoľko noviniek pri reklamácií akciových telefónov z Orangeu. Diskutovalo sa o nich už aj v našom diskusnom fóre v jednej alebo druhej téme.

1. nie je možné reklamovať telefón v servise, ale len v predajni Orangeu.

2. podľa nového zákona na základe ktorého sa uvádzajú aj ceny s DPH sa aj zmenil proces vybavovania reklamácií. Po novom musí byť reklamácia vybavená do 30 dní, to teda znamená, že do 30 dní musia stihnúť opraviť telefón alebo ak je vada neodstrániteľná, tak musia stihnúť informovať zákazníka, stornovať dodávok, vrátiť peniaze priamo na ruku na predajni. Čiže už sa nebude čakať na storno dodatok dva mesiace.

3. najväčšou zmenou je, že už bude možné reklamovať telefón len tou osobou, ktorá ho lúpila. Takže akciový telefón musí reklamovať len kupca, a len v predajni. Bazárové telefóny bez informácie o pôvodnom majiteľovi tak úplne stratia záruku.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu