O2: predaj služieb cez internetový O2 shop

Tlačová správa:

Prvý internetový obchod pre zákazníkov mobilných operátorov otvorila na stránke www.o2shop.sk Telefónica O2 Slovakia. Spoločnosť tak pokračuje v rozširovaní svojej ponuky moderných a inovatívnych riešení. O2 Shop umožní zákazníkovi sledovať vybavovanie svojej objednávky až po jej doručenie. Zákazník platí len za samotný tovar, pretože všetky náklady spojené s doručením hradí O2.

„Otvorenie internetového obchodu je ďalším potvrdeným našich plánov prinášať pre zákazníkov moderné a inovatívne riešenia. O2 Shop vychádza v ústrety každému, kto nemá čas alebo možnosť ísť do tzv. kamenného obchodu.O2 Shop je otvorený 24 hodín denne 7 dní v týždni a objednaný tovar si zákazník už o niekoľko dní preberie na pošte,“ uviedla výkonná riaditeľka pre komunikáciu

Telefónica O2 Slovakia Martina Hrivnáková.

Po jednoduchej registrácii na ktorú je prístup aj cez stránku www.sk.o2.com si zákazník môže vybrať z aktuálnej ponuky balíčkov Rozbaľte a volajte, atraktívnych mobilných telefónov, alebo tarifu O2 Narovinu. Po vyplnení jednoduchej internetovej objednávky garantuje O2 Shop doručenie zásielky najneskôr do 7 dní. Táto moderná forma predaja, s ktorou Telefónica O2 Slovakia prichádza ako prvá spomedzi mobilných operátorov na slovenský trh, umožňuje zákazníkom nakupovať nonstop a v pohodlí domova. Sú však aj zákazníci, ktorí preferujú osobný kontakt alebo si potrebujú operatívne dobiť kupón. Pre nich je k dispozícii sieť viac ako 3500 našich obchodných partnerov.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu