Prvé MOTOcentrum v Európe je v Bratislave (aktualizované)

Motorola v pondelok 9. októbra 2006 otvorí dvere svojho prvého MOTOcetra v Európe. Aj keď, v tento deň bude otvorené aj druhé MOTOcentrum v Moskve. Slávnostné sprístupnenie MOTOcentra pre novinárov bolo už včera, 5. októbra, na ktorom nechýbali ani niektoré známe osobnosti (Laco Lučenič, Sajfa).

MOTOcentrum má byť v prvom rade poradenské centrum pre majiteľov telefónov a príslušenstva Motorola. Tu (údajne) budú stále (od 9:00 do 18:00) k dispozícii vyškolení zamestnanci, ktorí vám radi zodpovedajú vaše otázky aj vyriešia problémy s mobilným telefónom. V MOTOcentre bude možné robiť aj menšie servisné úkony, týkajúce sa najmä softvéru. Keďže je v rovnakej budove aj zastúpenie Motoroly na Slovensku, počíta sa s priamou pomocou interných pracovníkov pri riešení vážnejších problémov.

K dispozícii bude samozrejme aj predajná funkcia, MOTOcentrum je súčasne obchod s telefónmi a príslušenstvom.

A ak sa chcete zatiaľ len zoznámiť s novými telefónmi Motorola, nie je lepšie miesto pre splnenie vašich túžob. Dotknúť sa môžete dokonca aj noviniek, ktoré ešte nie sú v predaji.

MOTOcentrum je jednoznačne krokom vpred, zákazník by v ňom mal nájsť odpovede na všetky otázky týkajúce sa telefónov Motorola.

Pôvodná tlačová správa:

Bratislava, 5. septembra 2006 – Spoločnosť Motorola, Inc. (NYSE: MOT) v septembri otvorí v Bratislave MOTOcentrum – poradenské, predajné a servisné stredisko mobilných telefónov. Zariadené v  novom dizajnérskom štýle značkových predajní Motorola bude MOTOcentrum prvé svojho druhu v Európe.

Nový dizajn značkových predajní zaviedla Motorola tento rok. V Európe bol zatiaľ použitý iba v Portugalsku, Veľkej Británii, Taliansku, Francúzsku a Rumunsku. Vo všetkých prípadoch sa jedná o predajné miesta Motoroly, ktoré sú súčasťou predajne lokálneho distribútora alebo mobilného operátora (pozn.: v angličtine "shop in shop"). Samostatné MOTOcentrum v novom značkovom dizajne by ste však v Európe hľadali márne. MOTOcentrum Bratislava bude skutočne prvé.

Tri základné kamene MOTOcentra sú starostlivosť o zákazníka, predaj a servis mobilných telefónov a mobilného príslušenstva. To znamená, že ak zákazník zvažuje kúpu nového telefónu alebo bluetoothového príslušenstva značky Motorola, pracovníci MOTOcentra mu určite poradia, aby si vybral presne to, čo potrebuje. Taktiež mu poskytnú radu ako synchronizovať údaje medzi mobilným telefónom a počítačom, ale aj ako preniesť do telefónu obľúbené fotografie a pesničky. Navyše mu môžu aj názorne ukázať ako jednoducho spárovať bezdrôtové slúchadlá s telefónom, nastaviť služby WAP, MMS, e-mail, prípadne zorientujú zákazníka v personalizácii nastavenia menu. Používateľom mobilného telefónu značky Motorola v MOTOcentre v prípade potreby opravia jednoduchšie poruchy alebo napríklad nahrajú nový softvér.

Navyše, každý zákazník bude môcť reálne vyskúšať všetky aktuálne modely telefónov a bluetooth príslušenstva od spoločnosti Motorola.

K dispozícii budú aj dve zóny zážitkov. Hudobná zóna, v ktorej bude možné zažiť jedinečný hudobný zážitok vďaka hudobným telefónom a hudobnému príslušenstvu Motorola a Create&Share zóna, v ktorej si zákazníci môžu vyskúšať multimediálne funkcie mobilných telefónov a svoje malé umelecké diela vytlačiť priamo v MOTOcentre na farebnej bluetooth tlačiarni.

MOTOcentrum Bratislava otvoríme posledný septembrový týždeň v priestoroch Business centra na Plynárenskej 1 v Bratislave. Jeho posolstvo je jednoznačné – byť bližšie k zákazníkom.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu