Motorola: 50 miliónov predaných RAZR V3

Tlačová správa (pozn. red.: Hlavne nemajte pocit, že Motorola RAZR V3 je najlepší mobil na svete. Taký, všeobecne, neexistuje. Ale úspechy Motoroly nás tešia, a preto túto tlačovú správu uverejňujeme v plnom znení):

Bratislava, 19. júla 2006-- Motorola (NYSE: MOT) včera oznámila významný míľnik pri predaji 50 miliónteho kusu telefónu Motorola RAZR V3. Uvedením telefónu Motorola RAZR, zdvihla opäť spoločnosť Motorola kritérium dizajnu v odvetví a popustila uzdu šialenstvu zákazníkov po mimoriadne elegantných mobilných telefónoch, ktoré jednoducho „musia mať“.

Motorola RAZR ktorá je hrubá iba 13,9 mm, je považovaná expertmi v odvetví za výrobok, ktorý mení pravidlá hry v dizajne a návrhoch. Radikálny a revolučný dizajn mobilného telefónu transformoval očakávania zákazníkov do toho, ako by mal mobilný telefón vyzerať a aký dojem by mal zanechať.

„RAZR stelesňuje filozofiu dizajnu Motoroly: technológia, dizajn a výnimočná komunikácia v jednom," povedal Ron Garriques, prezident segmentu mobilných zariadení spoločnosti Motorola. „Vývoj bola cesta na ktorú sme sa vydali, aby sme našli a vyjadrili dušu našej spoločnosti. Tento míľnik potvrdzuje filozofiu Motoroly v zaangažovaní zákazníkov a v ich udržiavaní, aby očakávali viac."

História vytvorenia míľnika

Motorola RAZR bola uvedená na globálny trh v Hongkongu. Telefón, ktorý mení pravidlá hry debutoval v USA so spoločnosťou Cingular Wireless a urobil na zákazníkov dojem. Od jeho uvedenia v štvrtom kvartáli roku 2004 oznámila Motorola jeden z najvyšších predajov telefónov v odvetví, ktorý bol vyšší o 42 percent oproti expedovaniu v štvrtom kvartáli roku 2003. Počas predaja v druhom kvartáli roku 2005 bolo celosvetovo predaných viac než päť miliónov kusov telefónu Motorola RAZR V3, ale tento rekord bol prekonaný v treťom kvartáli roku 2005, kedy sa predalo viac než 12 miliónov kusov tohto telefónu po celom svete. Dosiahnutím míľnika, 50 miliónov kusov, patrí dnes Motorole RAZR miesto globálnej kultúrnej ikony dizajnu.

Celebrity a prestížny symbol štýlu

Od svojho uvedenia v novembri 2004 sa Motorola RAZR, ako mobilný telefón, ktorý „musíte mať“, objavil v rukách celebrít a na stránkach každého módneho časopisu. Keďže RAZR si prerazil cestu k úspechu v striebornom prevedení, Motorola predstavila špeciálnu edíciu RAZR v čiernom prevedení, na 77. ročníku udeľovania cien Akadémie - Oscarov začiatkom roku 2005.

V septembri 2005 bol tento kultový mobil vytvorený v úžasnej ružovej – objavoval sa v rukách hollywoodskych krások vrátane profesionálnej tenistky Marie Sharapovovej. V novembri 2005 si mohli zákazníci kúpiť Motorolu RAZR v ružovom prevedení cez spoločnosť T-Mobile.

V súčasnosti pokračuje kurz Motoroly RAZR ako pokrokového štýlového mobilného zariadenia prostredníctvom nových edícii MOTORAZR V3i

DOLCE & GABBANA. Motorola sa spojila s luxusnými módnymi dizajnérmi Domenicom Dolce a Stefanom Gabbana, aby predviedla model MOTORAZR V3i DOLCE & GABBANA s pôsobivou zlatou a striebornou úpravou s vyrytým logom Dolce & Gabbana.

Víťazný

Ceny udelené Motorole na počesť priekopníckeho modelu RAZR V3

zahrňujú:

-- 2004 Cena vydavateľa – v kategórii "Štýlový telefón"

-- CES 2005 Cena za najlepšiu inováciu – kategória Bezdrôtová komunikácia

-- 2005 Cena GSM asociácie – Vysoko odporúčaný mobilný telefón

-- Cena Andrewa Seybolda za inováciu v oblasti mobility

-- 2005 Víťaz IDEA

-- 2005 Cena za dokonalosť časopisu Wireless Week – Ocenenie so špeciálnym uznaním

-- SID 2005 Cena Zobrazovacej technológii roka - Strieborné ocenenie

-- Cena svetovej triedy za rok 2005 časopisu PC World – kategória Mobilný telefón

-- Cena za mobilnú inováciu za rok 2005 časopisu Laptop

-- Cena za inováciu za rok 2005 mesta Chicago

-- IPO Cena Vynálezca roku 2006

Telefón najlepšej kvality

Motorola RAZR V3, s hlavnými úspechmi v dizajne a návrhoch, vedie odvetvie technológii, ktoré šetria priestor. S viacerými patentmi a kombináciou kovov a nových vylepšení ako sú interná anténa a chemicky leptaná klávesnica predstavuje Motorola RAZR zažitý pojem. Jeho revolučný dizajn naďalej ovplyvňuje a inšpiruje obsažné portfólio mobilných telefónov Motoroly, ako je evidentné z produktovej rady Motoroly SLVR(TM) a nového a ultra-revolučného zariadenia Motorola Q(TM), ktoré prenáša QWERTY zážitok.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu