Orange obhajuje certifikát ISO 9001:2000

Tlačová správa:

Bratislava, 28. november 2005 ? Spoločnosť Orange Slovensko už po tretíkrát za sebou získala certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001:2000. Certifikačný audit nezávislej certifikačnej autority Det Norske Veritas potvrdil súlad firemných predpisov a procedúr so skutočnosťou a nenašiel žiadne nedostatky. Nezávislí audítori potvrdili, že Orange Slovensko má vybudovaný systém riadenia, ktorý zákazníkom zaručuje kvalitné, stabilné a konzistentné poskytovanie služieb. Orange zároveň úspešne obhájil platnosť certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004.

Audítori ocenili snahu spoločnosti Orange Slovensko neustále zlepšovať svoje služby a na základe úspešného auditu po tretí krát udelili spoločnosti certifikát ISO 9001:2000, ktorý s medzinárodnou platnosťou potvrdzuje dodržiavanie pravidiel v oblasti riadenia spoločnosti, kvality služieb, vzťahov so zákazníkmi, zamestnancami, dodávateľmi a ďalšími obchodnými partnermi. Po vykonaní auditu, ktorý sa v spoločnosti uskutočnil 14. až 16. novembra 2005, vydali audítori len niekoľko odporúčaní a identifikovali oblasti, v ktorých Orange síce spĺňa náročné kritériá medzinárodnej normy, ale ktoré je zároveň možné naďalej zlepšovať.

Významným úspechom je aj obhájenie certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004. Orange bude aj naďalej hľadať možnosti, ako redukovať negatívne dôsledky svojho podnikania na životné prostredie. Systém environmentálneho manažérstva, ktorý Orange zaviedol minulý rok, si získal priazeň zamestnancov, ktorí vlastným pričinením pomáhajú napĺňať jeho ciele ? či už je to pri separovanom zbere odpadu, znižovaní negatívnych estetických vplyvov vysielacích staníc na prostredie, zbere nefunkčných elektronických zariadení a batérii, alebo spätnom odbere mobilných telefónov.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu