Veľkolepý návrat legendárnych Susedov s miliónovou sledovanosťou

PR · Vynikajúci štart má za sebou aj nový denný rodinný seriál Oteckovia, ktorý dominoval podvečernému vysielaniu.

Legendárny komediálny seriál Susedia sa s obrovským úspechom vrátil na obrazovky televízie Markíza. Prvú epizódu po desaťročnej prestávke si v pondelok, 1. januára 2018, nenechalo ujsť neuveriteľných 1 056 000 divákov vo veku nad 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla extrémne vysoký rating 22,8 % aj trhový podiel 45,1 %.

V oboch hlavných cieľových skupinách išlo o vôbec najsledovanejší program na slovenskom televíznom trhu od hokejových majstrovstiev sveta v roku 2016.

Podvečer si fantasticky počínala úvodná časť nového rodinného seriálu Oteckovia, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 12,9 % a trhový podiel 30,5 %, pričom sa stala druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Načrtnutie dejových línií štvorice neodolateľných oteckov si vychutnalo celkovo 637-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

„Sme nesmierne radi, že sa divákom návrat našich kultových Susedov páčil a dúfame, že s neutíchajúcou priazňou si budú vychutnávať aj ďalšie príbehy svojich obľúbených postavičiek. Rovnako sme nadšení aj zo skvelého štartu novinky Oteckovia, reprezentuje úplne novú generáciu denných seriálov, plnú zaujímavých postáv, vtipných príbehov a situácií, ktoré vytvárajú unikátnu rodinnú zábavu na každý deň,“ uviedol k výsledkom sledovanosti Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza.

Najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrili Markíze aj so spravodajskými reláciami Športové noviny (rating 14,7 %/share 30,8 % v 12-54), Počasie (rating 13,2 %/share 28,7 % v 12-54) a Televízne noviny (rating 12,6 %/share 28,3 % v 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ sa najlepšie darilo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorú si pozrelo 698-tisíc divákov.

Silnou jednotkou na trhu bola tiež večerná česká komédia Babovřesky 2, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 10,1 % a trhový podiel 25,0 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,2 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 37,9 %). V hlavnom vysielacom čase ide o najlepší výkon od októbra 2016.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu