Na Dajto zabodoval futbal s vysokou sledovanosťou

PR · TV Markíza obsadila až šesť najvyšších priečok v utorkovom rebríčku sledovanosti, podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia a futbal.

Nový dramatický seriál televízie Markíza z nemocničného prostredia Sestričky potvrdil svoju kvalitu a divácku atraktívnosť aj s 2. epizódou, keď sa v utorok, 11. septembra 2018, stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54.

Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,8 % a trhový podiel 22,3 %.

Trhovou dvojkou v dôležitom access prime-time bola v utorok televízia Dajto vďaka atraktívnemu kvalifikačnému zápasu slovenskej futbalovej reprezentácie do 21 rokov s ich islandskými rovesníkmi.

Dramatický 2. polčas s neuveriteľným záverom, v ktorom brankár Marek Rodák dosiahol rozhodujúci gól v nadstavenom čase hlavičkou po rohovom kope, zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 rating 2,3 % a trhový podiel 10,1 %. K obrazovkám Dajto pritiahol 129-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Celý zápas dosiahol v cieľovej skupine 12-54 priemerný rating 2,0 % a trhový podiel 10,1 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 32,1 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,9 %).

Diskusia k článku:

Začať diskusiu