Huawei P20 a P20 Pro dostávajú prémiový servis

Pre dvojicu tohtoročných top modelov si Huawei pripravil službu Premium Servis. Majitelia novinike získajú trojmesačnú záruku na výmenu displeja a vyzdvihnutie i doručenie mobilu po oprave z pohodlia domova.

Nadštandardnú servisnú starostlivosť Premium Servis pre novinky Huawei P20 a P20 Pro tvorí spojenie dvoch služieb: trojmesačná záruka na výmenu displeja alebo zadného krytu, a služba Vyzdvihneme & opravíme & vrátime k vám domov prostredníctvom kuriéra.

Nárok na bezplatnú výmenu poškodenej prednej alebo zadnej časti telefónu má zákazník iba tri mesiace od dátumu kúpy zariadenia. Neskôr si bude musieť prípadné opravy spôsobené mechanickým poškodením platiť sám. Niektorí výrobcovia ale neponúkajú ani len tieto tri mesiace bez starostí.

Pokiaľ váš smartfón bude potrebovať servis, nemusíte nikam chodiť. Z pohodlia domova si cez službu Vyzdvihneme & opravíme & vrátime telefonicky objednáte kuriéra. Ten u vás zariadenie vyzdvihne a po oprave dovezie naspäť. Stačí kontaktovať Huawei Infolinku na čísle +421 268 622 626. Premiový servis kuriér až do domu trvá počas cele štandardnej záruky, teda na Slovensku dva roky od zakúpenia telefónu.

Pre získanie nadštandardného servisu je potrebné sa zaregistrovať do jedného mesiaca od zakúpenia vášho zariadenia. Registráciu môžete zrealizovať dvomi spôsobmi - prostredníctvom aplikácie HiCare, ktorú nájdete nainštalovanú v telefóne, alebo na oficiálnych webových stránkach Huawei. Treba si uschovať platný doklad o zakúpení, ktorý umožní overiť dátum nákupu a bude potrebný pre uplatnenie Premium Servisu.

Aktivácia služby:

- otvorte aplikáciu HiCare vo vašom smartfóne alebo navštívte sekciu Podpora na oficiálnych webových stránkach spoločnosti Huawei

- ájdite registračný formulár pre službu Premium Servis, vyplňte IMEI telefónu a dátum nákupu zariadenia

- po úspešnej registrácii na obrazovke uvidíte správu, že služba je aktívna

Pozn. redakcie: Samsung pre svoje prémiové smartfóny radu Galaxy S7 ponúkal ročné bezplatné poistenie, ktoré sa vzťahovalo aj na mechanické poškodenie displeja alebo poškodenie telefónu spôsobené tekutinou. Pri oprave bola spoluúčasť zákazníka vo výške 39 eur.

Navyše majitelia Galaxy S7 mali (majitelia S8 stále majú) nárok na prémiovú zákaznícku starostlivosť cez špeciálnu infolinku a bezplatné vyzdvihnutie smartfónu pri odoslaní do servisu. Služba MojeGalaxy platila len pre zariadenia zakúpené v oficiálnej distribučnej sieti Slovenskej republiky po dobu štandardnej dvojročnej záručnej doby.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Ondrej 07.04.2018 - 11:12

Neviem či je niečo so mnou zlé, ale aby to huawei prezentoval ako novinku? Veď túto vec má aj oneplus. Z pohodlia domova si napíšem dotaz na opravu telefónu, zavolajú kuriéra, vyzdvihne zariadenie, opravia a keď je opravený ho kuriér aj naspäť zanesie. A nevolajú to nijak špeciálne.

Lenka Ivančíková07.04.2018 - 14:01 Trvalý odkaz

Je to novinka u Huawei. Nikde sa nepise, ze je to uplne nova vec, ktoru prinasa ako prvy. Keby si cital clanok, na konci pisem o takmer rovnakej sluzbe Samsungu. :)

Ondrej07.04.2018 - 15:38 Trvalý odkaz

Viem viem prečítal som si. Len ma udivuje s akou noblesou to prináša Huawei.

Lenka Ivančíková07.04.2018 - 15:44 Trvalý odkaz

S takou istou ako predtym Samsung. :)

Ondrej08.04.2018 - 11:52 Trvalý odkaz

Služby, ktoré by mali byť automatické. Či už od samsungu alebo práve od Huawei. Ale to nieje kritika na Váš článok ale na huawei samotný. Aby ste to nebrali osobne.

Celá diskusia 5 príspevkov