Otvorený list Samsungu majiteľom Galaxy Note 7

Prezident a CEO európskej divízie Samsungu YH Eom napísal zákazníkom otvorený list, v ktorom vyjadril v mene všetkých európskych zamestnancov spoločnosti ľútosť nad súčasnou situáciou a poďakoval zákazníkom za trvalú podporu.

Vážení zákazníci,

pre spoločnosť Samsung je dôležité produkty neustále inovovať a prichádzať s úplne prelomovými technológiami, ktoré skutočne obohacujú životy ľudí. Ťažiskovým bodom našej misie je ponúknuť to najlepšie vo svojej triede čo do bezpečnosti aj kvality. Bohužiaľ, v poslednom čase sme tento záväzok úplne nesplnili.

Vzhľadom na to, že sme na európskom trhu nezačali skutočný predaj zariadení Note 7, ale len distribúciu časti predobjednávok, bol nepríjemnosťami spojenými s telefónmi Note 7 ovplyvnený nižší počet zákazníkov. Napriek tomu sme si vedomí, že sme nesplnili naše vysoké štandardy, rovnako ako očakávania zákazníkov, ktorí si predobjednali toto zariadenie. Za to sa Vám úprimne ospravedlňujeme.

Berieme vážne našu zodpovednosť, čo sa týka bezpečnosti a kvality. Preto v spolupráci s vládnymi organizáciami a priemyselnými partnermi po celom svete robíme proaktívne kroky na zlepšenie situácie. Tu je aktuálny prehľad našich doterajších krokov.

Ako ste už boli pravdepodobne informovaní, výrobu Galaxy Note 7 sme úplne zastavili. Zároveň pracujeme na tom, aby sme zabezpečili bezpečné vrátenie každého Note 7. Oceňujeme trpezlivosť všetkých našich zákazníkov, ktorých sa táto nepríjemnosť dotkla a museli využiť výmenný program.

Spoločnosť Samsung sa v súčasnosti usiluje o identifikáciu a odhalenie pôvodu problémov s batériami telefónov Note7. S pomocou nezávislých odborníkov tretích strán sme začali vyšetrovanie za účelom prehodnotenia všetkých aspektov zariadení, vrátane batérie, hardvéru a softvéru či výrobných procesov. Ihneď, ako získame výsledky týchto vyšetrovaní, budeme ich transparentne komunikovať.

Spoločnosť Samsung sa pýši dlhou tradíciou v oblasti inovácií a dokázala, že sa vždy poučila zo svojich chýb. Hoci dbáme na neustále inovácie pri vytváraní technológií nových generácií, bezpečnosť zákazníkov zostáva našou hlavnou prioritou. Preto je naším zámerom investovať predovšetkým do zvýšenej starostlivosti o zákazníka a zabezpečenie vysokej kvality produktov.

V mene všetkých našich európskych zamestnancov chceme vyjadriť ľútosť nad súčasnou situáciou a poďakovať Vám za Vašu trvalú podporu. Budeme načúvať Vašim potrebám, aby sme sa z tejto situácie poučili, a konať takým spôsobom, aby sme získali späť Vašu dôveru.

S úctou,

YH Eom

Prezident a CEO - Samsung Electronics Europe

Diskusia k článku:

Začať diskusiu