Tesco mobile prekročil hranicu 200-tisíc zákazníkov

Počet zákazníkov alternatívneho operátora, ktorý využíva sieť O2, sa za posledné dva roky zdvojnásobil. Zákazníkom so zaregistrovaným číslo karty Clubcard ponúka atraktívne benefity.

Operátor očakáva aj v tomto roku veľký záujem nových zákazníkov počas vianočného obdobia, ktoré patrí tradične k najsilnejším sezónam, a to napriek silnejúcej konkurencii. Pripravil pre nich zaujímavú ponuku.

Hovory aj za menej než 4 centy

Zaregistrovaním čísla karty Clubcard získava zákazník v Tesco mobile pri každom dobití dvojnásobok kreditu. Ďalším benefitom sú aj bezplatné volania na všetky čísla Tesco mobile. Priemerná cena hovoru tak pri využívaní oboch výhod Tesco mobile môže klesnúť aj hlboko pod 4 centy za minútu.

”S dvojnásobným kreditom je cena hovoru mimo Tesco mobile polovičná – 5 centov za minútu. Zákazník však popritom volá do Tesco mobile za 0 centov. Ak napríklad prevolá 100 minút mesačne, z toho napríklad 50 minút do Tesco mobile, priemerná cena za minútu hovoru klesne na 2,5 centa,” vysvetlil Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile. “Pre väčšinu zákazníkov však nie je dôležité to, koľko stojí minúta volania, ale koľko za mesiac zaplatia zo svojej peňaženky za kredit na telefonovanie. A v takom prípade je pre nich jednoznačnou voľbou Tesco mobile.”

Tesco mobile

Operátor v júni tohto roku redizajnoval aj svoju webovú stránku www.tescomobile.sk. Pribudla tak možnosť zakúpiť si a aktivovať predplatenú SIM kartu z pohodlia domova cez e-shop. Do 6. 1. 2016 si môžete kúpiť predplatenú kartu s 5-eurovým kreditom len za 2,50 €.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

mental.disease 11.11.2015 - 12:26

"Pre väčšinu zákazníkov však nie je dôležité to, koľko stojí minúta volania, ale koľko za mesiac zaplatia zo svojej peňaženky za kredit na telefonovanie. A v takom prípade je pre nich jednoznačnou voľbou Tesco mobile.” A to je presne kameň úrazu. Minimálne dobitie zvýšili na 8€. Aj 6€ je veľa. Pretože sa oháňajú benefitmi (dvojnásobný kredit, volanie na Tesco sim), ktoré majú platnosť 30 dní. Takže je zákazník "nútený" dobíjať každý mesiac. Buď bude kredit "sysliť", alebo nasilu míňať. Čiže ak zákazníka zaujíma v prvom rade, koľko mesačne minie, Tesco nie je preňho. Iba ak využije denný internet a je ochotný platiť 8 a viac eur mesačne.

Manobb11.11.2015 - 13:37 Trvalý odkaz

Suhlasim s mentaldisease, 8€ mesacne moze byt pre dost ludi zbytocne vela, navyse ak pozrieme ARPU operatorov na predplatenkach, je to cca 6€ (o2). Takze nic moc.

Ale ine ma zaujima: kolko je zakaznikov O2 ked siet TSC je pre nich uz cudzia ? Klesol pocet O2 zakaznikov na 1,5 mil. , ked zakaznikov TSC je uz 200 tis. ?

Po dalsie: V TSC je sekundova tarifikacia ? Nie ? Uff, tak potom tie vypocty o 5 centovych volaniach su len zboznym prianim ich zakaznikov ...

galaxi11.11.2015 - 14:12 Trvalý odkaz

Slabý prírastok aj celkový počet zákazníkov v Tesco mobile za tie roky. 4KA za mesiac už má 40 000 zákazníkov. Je len otázka pár mesiacov a tesco mobile bude zaostávať za 4kou.

steve11.11.2015 - 14:31 Trvalý odkaz

Z 3 cisiel, ktore nasledovali za sebou, pouzivame uz len jedno, aj to je prenesene do Orange na Sovu 5. Zmeny, ktore spravili na jar tescomobile jednoznacnene zabrzdili, preto tie prekrutene vypocty a sluby na Vianoce.

pypo11.11.2015 - 15:18 Trvalý odkaz

Tarifikácia 60sec + 1sec (x 2 kredite) = 120sec + 2sec
Takže žiadnych 5 centov za minútu.
Napríklad za desať sekundový hovor desať centov, to je realita.

Celá diskusia 13 príspevkov